Často kladené otázky

1. Môžem tovar vrátiť späť?

Áno, samozrejme tovar môžete nepoužitý vrátiť do 14 dní od vyzdvihnutia zásielky späť na našu adresu. Tovar si po dobu 14 dní môžete doma skúšať, či vyhovuje vašim požiadavkám. Ak sa v tejto lehote rozhodnete, že sa Vám tovar nepasuje, nepáči alebo z iného dôvodu nevyhovuje potom máte možnosť zaslať späť na našu adresu a požadovať a) výmenu zdarma za iný tovar alebo b) požadovať vrátenie finančnej čiastky späť na účet.

2. Môžem nevyhovujúce veľkosť vymeniť za tú správnu?

Samorejme ak Vám veľkosť nevyhovuje, máte možnosť nám topánky poslať späť a následne Vám pošleme nový pár zadarmo na naše náklady. Ak však veľkosť už nie je k dispozícii čo udivíte v detaile produktu, potom je nám ľúto, ale najviac modelov nemožno doobjednať. Je to hlavne preto, že objednávky obuvi sa robia pol roka dopredu vždy na kontraktoch a výstavách. Niektoré modely, ktoré si nechávame osobne vyrábať vo výrobných podnikoch, možno dopĺňať aj keď sú vypredané. O všetkom Vás samozrejme budeme informovať a všetko s Vami budeme riešiť e-mailom.

3. Ako dlho trvá, než dostanem peniaze za vrátený tovar?

Peniaze odosielame iba na bankový účet zvyčajne do 3-5 dní od obdržania zásielky

4. Ako zásielku odoslať späť?

Nepoužitý tovar prosím vráťte späť do škatule alebo vrecka v akom bolo doručené - tento obal je súčasťou výrobku. Originálny obal musí doraziť späť nepoškodený ani nijako inak znehodnotený (napríklad polepením lepiacou páskou). Tovar aj s originálnym obalom zabaľte do papiera alebo baliacej fólie (možno použiť tiež napríklad igelitovú tašku, ktorú polepíte lepiacou páskou) a následne balíček zašlite späť na našu adresu ako obyčajný balík. V žiadnom prípade neposielajte ako dobierku, takéto zásielky nebudú prevzaté.

5. Na akú adresu mám tovar zaslať späť?

Tovar zašlite späť v originálnom obale na adresu nášho zberného depa:

FROGMAN ID 73 s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

6. Čo znamená "vrátenia nepoužitého tovaru“?

Obuv alebo iný výrobok si môžete skúšať doma na koberci alebo dlažbe po dobu 14 dní. Nie je povolené v obuvi chodiť vonku tak aby došlo k opotrebovaniu (pošliapané, poškriabaniu) podošvy alebo kože na obuvi

7. Som zo Slovenska, môžem si objednať a tiež vrátiť tovar?

Ano zboží si můžete objednat také ze Slovenska, ceny poštovného najdete v ceníku. Pokud zboží budete potřebovat vrátit nebo vyměnit zasílejte na naši slovenskou adresu:

FROGMAN ID: 73 s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko – Sihoť
911 01 Trenčín

8. Kedy tovar odošlete, dostanem ho do piatku?

Všetky objednávky, kde je tovar označený ako "skladom", odosielame ešte v deň prijatia objednávky. Záleží na zvolenej doprave a časoch kedy máme u konkrétneho prepravcu zvoz. Balíky na Slovensko sme schopní expedovať do 12. hodiny každého dňa. Balíček tak býva doručený zvyčajne na druhý pracovný deň od objednania.

9. Ako mám vybrať správnu veľkosť?

Väčšina modelov pasuje inak, než uvádza číslovanie a štandardizované tabuľky. Niektorí výrobcovia majú dokonca v rámci svojej produkcie rozdielnosti v jednotlivých veľkostiach medzi rôznymi modelmi. Preto je najlepší spôsob ako vybrať správnu veľkosť, zmerať si dĺžku svojho chodidla a tú nám následne zaslať. My tu konkrétny požadovaný model premeriame a odporučíme Vám, akú veľkosť by bolo najlepšie vybrať

10. Možno objednať veľkosť, ktorá už nie je skladom?

Väčšina výrobcov, ktoré zastupujeme, majú každú sezónu novú kolekciu a málo kedy sa modely opakujú. U niektorých výrobcov však doobjednania je možné a tiež tieto topánky pravidelne dopĺňame. Ak si nie ste istí, skúste nám napísať dotaz a my Vám pošleme presnú informáciu.

11. Aká dlhá je záručná doba a čo môžem reklamovať?

Reklamačný lehota na všetky výrobky je 2 roky od dátumu zakúpenia. Záruka sa vzťahuje len na výrobné a technologické vady. Výrobná vada sa zvyčajne prejaví v krátkej dobe od zakúpenia obvykle do 6 mesiacov. Reklamácia sa nevzťahuje na opotrebenie spôsobené nevhodným alebo nadmerným užívaním. Dbajte na to, že každý by sa mal o svoju obuv patrične starať, udržiavať v čistote a obuv pravidelne striedať. Nie je vhodné, aby mal niekto len 1 pár topánok a v tom chodil neustále. V takom prípade zvyčajne dôjde k vyčerpaniu úžitkovej hodnoty v kratšej dobe ako je záručná lehota.

Reklamační lhůta na všechny výrobky je 2 roky od data zakoupení. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a technologické vady. Výrobní vada se obvykle projeví v krátké době od zakoupení obvykle do 6 měsíců. Reklamace se nevztahuje na opotřebení způsobené nevhodným nebo nadměrným užíváním. Dbejte na to, že každý by se měl o svou obuv patřičně starat, udržovat v čistotě a obuv pravidelně střídat. Není vhodné, aby měl někdo pouze 1 pár bot a v tom chodil neustále. V takovém případě obvykle dojde k vyčerpání užitné hodnoty v kratší době než je záruční lhůta.

Nezabudnite zaslať tovar riadne vyčistený, vysušený a podľa zásad všeobecnej hygieny. Do balíčka nám pripíšte akú chybu reklamujete, podľa možností skúste označiť farebnou lepku a súčasne pre urýchlenie nám napíšte e-mail na našu adresu: arnoobuv@gmail.com

12. Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Zo zákona má predajca lehotu 1 mesiac na vybavenie reklamácie. Obvykle býva reklamácia vybavená skôr napríklad do 2-3 týždňov. O stave reklamácie sa môžete informovať aj na našom maile: arnoobuv@gmail.com.